Glossybox

 
I slutet av februari fick jag min älskade glossybox. Jag blir aldrig besviken på vad den innehåller men gillade den extra mycket den här gången. Det var riktigt bra och användbara saker den innehöll. Jag fick ju detta av min syster i julkapp, då fick jag tre månader i premunation, när jag nu fick den tredje och sista så valde jag att fortsätta med detta och få en Glossybox varje månad tills jag avbeställer. Det kostar 139 kr i månaden men det är så värt, man får så mycket bra saker som skulle ha kostat mycket mer än vad man betalar. 
 
Denna månaden innehöll den:
♥ Maria Nila Stockholm - Swedish Therapy Oil
♥ Lush - Dream Cream Body Lotion
♥ Modelco - Lip Enhancer Illusion Liner
 Batiste - Dry Shampop Orginal
♥ Modelco - Cheek + Lip Tint Rosy Red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0