27 mars

Hallå! Idag skrev jag äntligen mitt matteprov. Det var det sämsta jag någonsin har skrivit och blir glad om jag typ får tre poäng.. Men nu lägger jag det bakom mig fast jag har väldigt svårt för det.

Efter matte provet vid ungefär tolv gick jag och lade mig i sängen hemma och låg där och sörjde till kl blev ungefär fem. Då kände jag att jag behövde ta tag i mig själv och gick ut och sprang en mil. Det var så skönt! Rensade tankarna och bara sprang, bästa känslan! Faktiskt nöjd med tiden med.

Efter springturen gick jag på yoga. Det var riktigt bra för mig. Hade träningsvärk innan men efter allt tänjande så gick det bort och jag känner mig väldigt rörlig istället för stel och ont överallt. Nu går jag och lägger mig, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0