Det är över nu

 
Hallå! Har äntligen börjat landa nu efter en galen vecka som vi hade i slutet av skoltiden. Jag hade nog den roligaste veckan i mitt liv!
Det började med bal på tisdagen, 4 juni, och det kommer snart upp bilder. Jag var så nervös den dagen och började redan vid kl 9 på morgonen. Jag kände mig så otroligt fin och det var så roligt att gå runt där bland allt folk. Sedan bara rullade kvällen på och den verkligen ägde. Hade en sådan bra baldejt också!
Sedan på torsdagen åkte jag till Göteborg för att gå på Summerburst med fina vänner. Vi hade så enormt kul att jag hade ständigt ont i magen av allt skratt. Den helgen var så grym men det var bara början.. 
Resten av veckan umgick jag med klassen varje kväll. På onsdagen blev det utgång med hela klassen och när vi var färdig festade gick vi till våra tält vi hade satt upp utanför skolan. Vi hade så roligt.
Sedan blev det ju fredag, den absolut bästa dagen i mitt liv. Flaket var så enormt roligt att jag ville stå kvar där hela dagen. Min klass är så bra och vi hade verkligen det bästa flaket. 
Senare kommer det komma bild på både balen och tudenten. Men nu är jag tillbaka på bloggen så gott det går, har inte världens roligaste vardag då jag för det mest jobbar men det är roligt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0