Sommardag✽

Bilder från dagen ur telefonen.
 
Idag är en sån dag då jag har fått så sjukt mycket gjort. Jag började dagen med en lång pw på ungefär 8 km, lagade mat och städade. Åkte till stan och köpte en jättefin blus och ett par nys skor på scoretts rea, älskar skor. Sedan fick jag och Jossan så mycket gjort på eftermiddagen/kvällen, vi började med att plocka jordgubbar. Det var ett ställe som låg lite utanför Bankeryd. Och de var så goda, vi åt en held del undertiden med. Vi hann även med en fika på ikea innan vi gjorde ett grymt bra träningspass på nästan två timmar. Vi körde verkligen skiten ur oss och det var så härligt. Nu sitter jag utslagen i soffan och äter jordgubbar och tänkte kolla på en film, en riktig bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0