On top of the world

Har varit i Göteborg i två dagar och hälsat på syster med mamma och pappa. Vi har hjälpt Cissi och Albert att flytta. Är verkligen så sugen på att få bo i en egen lägenhet!
Hann med att gå lite på stan iaf. Köpte mig ett par urballa skor och bestälde en Michael Kors väska som jag ska få i present, de är verkligen slut överallt. Längtar så tills jag får den.
När vi kom hem drog jag direkt till gymmet och spenderade någon timma där. Så skönt med ett riktigt styrkepass. Känner att armarna kommer att vara som spagetti imorgon. Behöver verkligen bygga på lite muskler där. Jag fortsätter med min träning varjedag och varvar med lite jobb med. Mycket fint att få lite pengar på kontot. Nu är det läggdags, jobb imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0