Monday

Bilder från mobilen!
 
Och så var det måndag igen. Hade gärna stannat i Glommen en vecka till, men tyvärr så är det jobb som gäller denna veckan för mig. Så får vara husmor ännu en vecka. Tycker att jag klarar det ganska bra. Bara att det inte är så roligt att laga mat till enbart sig själv, annat om man hade lagat till någon mer. Men det får blir många matlådor.
 
Imorgon tänke jag även komma tillbaka till mitt nyttiga liv som jag började med i julas. Min kompis Jossan har även hon börjat med vemma så ska köra mina sista nu tillsammans med henne och sedan tänkte jag att jag skulle fortsätta med nyttig mat. För om man har ett mål så vill man gärna nå det och det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0