fina farmor, kommer sakna dig

 Hallå, idag har det varit en sådan sjukt varm dag. Har haft 27 grader inne som det även har varit utomhus. Tog en pw imorse och det var så fruktansvärt varmt. 
Dagen blev väl inte riktigt som planerat. Jag ringde till min mamma imorse (hon och pappa är i Glommen) och då sa hon att de satt i bilen på väg hem till Jönköping. De hade ringt till pappa inatt för att min farmor gick bort runt 4 tiden inatt. Tror inte att jag riktigt än har fattat det. Förmodligen kommer jag göra det på begravningen, så var det iaf när min farfar dog. Så det är riktigt tråkigt, men hon var gammal och sjuk och hade så ont och bara led så jag tänker att det lättade hennes lidande. Nu får hon ju återförenas med farfar. 
 
Mamma och pappa åkte tillbaka runt tre tiden och då drog jag till gymmet med bästa Jossan. Sedan åkte vi hem och grillade riktigt god mat. Och till efterrätt hade vi lagt choklad bitar i en banan med folie och vi grillade det, så gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0