Can't hold back

Denna dag har gått så sjukt fort, den har verkligen bara rullat på och jag har endast två lediga dagar denna vecka så det hade gärna fått gå lite långsamare. Började iaf dagen med min pw. Känner verkligen att det bara bli lättare och lättare att gå. Kan öka takten och orkar mer, så härligt när man ser resultat. 
 
Idag har pappa och jag varit på lager 157. Det fanns väl en del men tror att det kommer att komma in mer höst kläder snart. Nu känns det utplockat i många affärer och det är en blandning av massa rea och nyheter. Men snart är väl rean borta och det fylls med nya kläder, det gillar vi. Hittade iaf en tröja och ett par shorts, de jag har på bilden. Riktigt sköna är de.
Blev ett träningspass med Jossan i eftermiddags på sportlife, skönt att få träna mycket. Har verkligen börjat komma igång på bra sätt. Beställde även idag från fitnesguru två proteinpulver som jag kan ta efter träning. Ska bli kul att testa. Vill inte bygga värsta massa muskler utan bli mer fit. Nu ska jag kolla senaste teen wolf avsnittet, ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0