Oväntad slut på träningen

Träningen igår slutade ju inte så bra. När det bara var 5 minuter kvar trampade jag såklart snett. Man kan verkligen inte beskriva smärtan precis när det händer men det gör så ont att man vill spy kan jag säga. Som tur var är det bara en lätt stukning, men man får ändå stå ut med svullen fot som värker. Det värsta var att jag inte ens fick på mig jeans imorse, inte det roligaste precis.
Detta måste iaf gå över så fort som möjligt eftersom jag åker till London på torsdag och där kommer vi ju gå konstant. Sån otur har jag..

Idag var det iaf syo-dag. Massa olika högskolor och universitet var där och tyckte att man skulle välja deras skola efter studenten. Men jag vet redan vad jag vill göra så det kändes lite onödigt idag. Satt mest still med min onda fot och ville inte röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0