27 februari

Hallå! En väldigt lugn dag idag. Hade en um tid i förmiddags som tog ganska lång tid så han inte till lektionen. Och vem älskar inte detta underbara vädret? sol, love it. man blir så glad av det.


Kan inte fatta att jag åker till London imorgon. Jag har längtat något enormt så det ska bli så roligt! Har sparat mycket pengar så jag kan shoppa hur mycket jag vill, eller kanske inte riktigt hur mycket jag vill, haha men mycket iaf. Vi checkar ju in med en nästan tom resväska och sen har vi varsitt handbagage. Så vi har en hel del plats.

Fortsätter dagen med att försöka få min fot att bli mindre svullen så jag klarar av att gå i London. Måste även packa min väska ikväll och även kolla på mitt lag som spelar match ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0