21 februari

Idag har min röst varit någon annanstans. Har verkligen inte kunna prata, har låtit riktigt rolig. Men vi hade iaf en kort dag så kände att jag kunde gå till skolan.

När jag kom hem idag fick jag ett riktigt sug efter att baka! Gjorde goda chokladpannkakor och bakade riktigt goda kakor som heter s'mores, blev riktigt gott. Nu blir det att åka till träningen och kolla kanske till och med träna, hihi.

(har tyvärr inget kort på mina fina s'mores. Men har fått riktigt dille på mango)


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh! Vill med testa sånna s'mores!!! Va dom svåra att göra?

Svar: Nej faktiskt inte :) bara lite svårt att få till digestive botten så att den blir fast och bra, man får öva lite! Men så goda :D
Louise Timén

2013-02-21 @ 19:33:05
URL: http://hannaisabelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0