Tröttis

Dagen har känts väldigt lång. Men kan bero på att jag började vid 9 imorse och slutade vid 5, så en 9 timmars dag  där jag får sitta ner i 40 min så min ben värker lite. När jag kom hem somnade jag på direkt i soffan och sov i två timmar! Inte så lätt att sova nu.. Man tycker ju att man borde vara van vid de passen nu, men icke. Får väl träna lite mer så stt min ben orkar! Något jag blev mycket glad över var att jag idag såg att min lår har blivit mindre, förmodligen för att jag är ute och går varje morgon, det är roligt med resultat. Men nu är det ny vecka och mer träning. Blev lite dåligt med det denna helg då jag fyllde år och blev firad så träningen blev inte lika prioriterad. Så får det bli ibland. Nu är jag ledig enda fram till lördag så jag ska ta igen mig så mycket det går och träna massa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0