Right here, right now’s all we got

Hejsan! Ibland är det sådanna jobbiga kvällar när jag verkligen är pigg men borde sova. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli trött.. Måste somna snart då jag och Cissi ska till Ullared imorgon och vi ska gå upp hyfsat tidigt, då vill man gärna ha några timmar sömn. Ullared är väl inte världens affär så att åka till men på något sätt tycker jag att det alltid ska bli så spännande att åka dit. Vet inte varför men kanske för att det är ett stort varuhus fyllt med shopping, inte bästa shoppingen men man kan hitta lite. Men något jag längtar till så himla mycket är att lönen kommer och jag får åka till Göteborg några dagar och shoppa, åhh vad jag ska köpa mycket då, har en hel lista, hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0