Födelsemiddag

Så enormt mycket mat jag har ätit denna kväll, rullar ju fram! Kvällen har iaf varit toppen. Riktigt mysigt och roligt. Jag bjöd hem några kompisar på trerätters för att jag fyller år imorgon. Har verkligen lagat mat hela dag, men det har bara varit kul. Älskar verkligen att fixa massa sånt och bjuda folk, finns det något bättre än att göra någon annan glad? Det blev iaf en lyckad kväll och stolt över det jag har lagat.
Fick även fina presenter från body shop och fina blommor. Verkligen de bästa tjejerna! Nu längtar jag bara tills imorgon när det bli min födelsedag och jag ska få min älskade michael kors väska. Godnatt alla fina där ute♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0