Födelsedagsfirande

Eftersom min syster inte var hemma när jag fyllde år så blev jag istället firad igår. Jag fick en utflykt, blev bjuden på frukost och ett fint Carolina Gynning vinglas till min samling. Utflykten skulle egentligen vara till Nellys outlet men de stängde i början av augusti, så det fick bli Ullared. Det gjorde absolut inget för mig. Hittade verkligen en hel del bra saker, nödvändiga grejer som jag är mycket nöjd över. Och när jag gick runt där så längtar jag verkligen så mycket tills jag får flytta hemifrån och inreda min egna lägenhet. Har så mycket idéer om hur det ska se ut. Det var iaf en riktig bra dag och jag är mycket nöjd, tack bästa syster 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0