Alla älskar Göteborg

/Två bilder från en riktig myskväll/
Efter en lång jobbdag ligger jag nu helt utslagen i sängen. Det var så mycket folk som var och handlade och massa barn i småland. Det är alltid kul att gå till jobbet och träffa allt folk men man blir lite trött i huvudet och kroppen. Har just nu världens huvudvärk så hoppas att den försvinner över natten. Jag har nu 4 jobbdagar i sträck sen på onsdag ska jag och min syster äntligen åka till Ullared. Inte för jag har något specielt att köpa men alltid kul att åka dit och kolla runt. Sedan längtar jag så mycket till första veckan i september då jag ska åka till syster i Göteborg och spendera några dagar där. Älskar verkligen Göteborg och det passar verkligen perfekt eftersom lönen har kommit då. Nu ska jag gosa ner ig i sängen och kolla på någon film. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0