Vilda Ville

En kort dag i skolan som slutade med ett psykologiprov. Ett ganska svårt prov för det var mycket man skulle kunna men tror att det gick bra iaf.
Under dagen fick jag ett sms av bästa Malin som frågade mig om jag ville hänga med till stallet och till Ville som hon tar hand om just nu. Självklart, eftersom jag har ridit ungefär hela mitt liv och slutade för ungefär fyra år sedan, så tar jag alla chanser jag får att få hänga med till stall.
Att vara bland hästar och i stallmiljö är nog den bästa terapin när man inte mår bra. Känns konstigt nog som att hästar förstår allt och liksom bryr sig och tar bort smärtan när man är där, helt underbart alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0