Underbar helg

Helgen har varit välgit bra, för att vädret har ju inte varit att klaga på. Började även bra med att jag fick lite victoria secret trosor och bodylotion av mamma som har varit i London. Hon överraskade även mig med att hon hade köpt en par skor, blev väldigt glad! 
I lördags tog vi ut alla sommarmöbler. Fick ett riktigt gympass då jag fick bära nästan allt eftersom mina föräldrar inte är så starka i och med deras sjukdomar. Men sedan har jag glassat på balkongen i solen och gnuggat mig i mina rinnande ögon och min tjocka hals på grund av pollen, underbart! Har även varit ute och gått långa promenader i solen och även fått lite plugg gjort på balkongen.
Denna veckan kommer bli väldigt nervös då det är dax för pappas njuroperation. Hoppas att allt kommer gå som planerat, men det blir en tuff vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0