Se framåt i livet

Hej, har varit lite dött här över helgen. Men har varit i Gögeborg och umgåtts med min familj och hälsat på pappa. Jag tänker inte skriva något här om min pappa då jag tycker det är väldigt jobbigt. Kan säga iaf att själva njuroperationen har gått jättebra men har blivit lite andra kompletationer som vi hoppas snart ska bli bra.
Jag tror inte folk fattar hur jobbigt det är att ha allvarligt sjuka förldrar. Att alla inte kan inse hur det tar på än att leva såhär, tror inte man förstår det förräns man får uppleva det själv och jag hoppas att ingen männisna ska få leva såhär. Denna ständiga oro om ens föräldrar ska klara sig igenom dagen, det är hemskt. Jag hoppas verkligen att de ska bli bra snart så att min vardag kan bli normal igen. Men nu ska jag inte prata om det här. Ville bara få skriva det som sista gången och inte prata om det igen. Har bestämt mig att inte prata om min föräldrar för vet att man kan tycka att jag är jobbig, så enbart om någon frågar. Godnatt♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0