Myskudde

Hallå! Inget roligt händer på dagarna för min del mer än att jag jobbar tränar och har nu faktiskt börjat att sy. Mamma har nu sagt i ett halv år att hon hoppas att jag ska hitta en hobby nu när jag har slutat skolan. Och jag är faktiskt ganska intresserad av att sy. Därför skulle det var så kul att om något år komma in på textilekonom. Då skulle jag få lära mig så mycket om tyger och det hade verkligen varit kul. Men man måste börja någonstans och för mig fick det bli en kudde. Är verkligem nöjd! har letat efter ett sådant kuddfodral länge men har inte hittat det, så bestämde mig för att göra ett eget. Nu är mitt andra projekt en ester elenora sjal som jag har börjat att sy på. Eftersom det är den första sjalen kanske den inte blir så bra, men då är det bara att göra fler i andra färger. Alltid kul att ha olika färger. 
Nu blir det sängdags och läsa en bok jag har lånat som är så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0