Marc Jacobs

//Finaste coca-cola lighten drack jag idag// bild från dagen//
 
Hallå, det har varit en riktigt varm dag i idag och det är helt underbart. Att kunna gå runt i klänning och inte frysa. Dock blir det mörkare och kallare på kvällarna, man märker att det går mot höst, lite synd tycker jag. Jag gillar inte hösten så mycket, hoppar gärna över den och går direkt från sommar till vinter.
Har idag haft en väldigt bra dag med min familj. Började med att åka till Rosenlund, och hur länge sedan var det inte man var där?? Sådan nostalgi! I alla fall så var vi där för att testa wet west. Man springer alltså i vattnet med en väst så att det känns som att man står stilla och springer och inte kommer någonstans. Väldigt bra träning som jag tänker fortsätta med. 
Sedan har jag tillbringat dagen med min fina familj, gått på stan, ätit och lite så. Nu vill jag helst inte att det ska bli fredag för det betyder begravning för min farmor..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0