19 år

Och så fyllde man 19 år. Tiden går så sjukt fort men det känns inte likadant att fylla år längre. Man känner att man har blivit äldre och att det inte är lika stort som när man var yngre. Men självklart älskar jag att fylla år. Få massa paket och folk sjunger för än, så det är en riktigt bra dag, den där födelsedagsdagen. 
Jag blev väckt imorse av mamma och pappa på sängen med lite frukost och paket. Sedan har vi grillat och haft det mysigt på eftermiddagen med familjen. Nu ikväll har jag träffat min kära klass och haft kräftskiva. De sjöng även för mig och det var så fint då. På kvällen drog jag ut med Jossan och Lollo. Så jag är nyss hemkommen från än så sjukt rolig kväll. Har skrattat konstant. Kan man ha en bättre födelsedag? Sov så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0